Warunki gwarancji
W ofercie marki Fiyta znajdują się liczne kolekcje zegarków damskich oraz męskich. Do każdego modelu zakupionego w autoryzowanym punkcie sprzedaży dołączona jest gwarancja producenta.
2-letnia gwarancja jakości na zegarki Fiyta obowiązuje od daty zakupu produktu po okazaniu paragonu lub faktury i certyfikatu gwarancyjnego.
W przypadku wad mechanizmu, klientowi przysługuje serwis posprzedażowy (zwrot kosztów w terminie do 7 dni, wymiana produktu do 15 dni, gwarancja ważna przez 24 miesiące).
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń zewnętrznych części zegarka oraz wad powstałych w wyniku zewnętrznych czynników.

Najczęściej zadawane pytania
Tak, jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem marki Fiyta w Polsce. Do każdego zegarka dołączony jest dokument sprzedaży (paragon lub faktura), pudełko producenta, instrukcja obsługi oraz gwarancja.
Do każdego zegarka zakupionego w autoryzowanym punkcie sprzedaży dołączona jest 2-letnia gwarancja producenta. Na jej podstawie, produkt z wadami produkcyjnymi może być nieodpłatnie wymieniony.
W przypadku wad produkcyjnych mechanizmu, klientowi przysługuje serwis posprzedażowy (zwrot kosztów w terminie do 7 dni, wymiana produktu do 15 dni, gwarancja jakości ważna przez 24 miesiące). Uszkodzenia zewnętrznych części zegarka oraz szkody powstałe w wyniku serwisowania przez nieautoryzowany personel nie podlegają gwarancji.
Gwarancja na produkt obowiązuje od dnia zakupu zegarka (data widoczna na paragonie/fakturze).
Gwarancja nie obejmuje:
- normalnego zużycia i starzenia się części: koperty, metalowej bransolety, szkiełka, zapięcia, koronki, dekla oraz bezela (przykładowo rysy na powierzchni, naturalna zmiana koloru);
- zmiany koloru i zniszczeń niemetalowych pasków (wykonanych ze skóry, materiału lub tworzywa);
- zmiany koloru lub ścierania się powłoki galwanicznej po wygaśnięciu gwarancji jakości;
- korozji powierzchni koperty w wyniku kontaktu ze żrącymi gazami i chemikaliami;
- szkód powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu (np.: uderzeń, upadku, ściskania);
- szkód powstałych w wyniku niedostosowania się do oficjalnej instrukcji obsługi Fiyta;
- uszkodzeń produktu po tym, gdy był on serwisowany przez nieautoryzowany przez markę Fiyta zakład.
Tak, według polskiego prawa towar zakupiony na odległość można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania konkretnej przyczyny. Niektóre sklepy wydłużają ten czas do 100 dni.
Klient ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub na podstawie udzielonej gwarancji. W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@fiyta.pl