Profil marki

Założona w 1987 roku, marka Fiyta pierwszy raz publicznie zaprezentowała się podczas Giełdy Papierów Wartościowych w Shenzhen. Firma w całości należy do FIYTA Holdings Limited, specjalizującej się w branży zegarków w Chinach. Od momentu powstania, marka podąża ścieżką opartą na rozwoju i innowacjach, nieustannie wprowadzając na rynek produkty o wysokim zaawansowaniu technologicznym. Opierając się na doskonałej technologii zegarmistrzowskiej, Fiyta nawiązała owocną współpracę w chińskim programem kosmicznym. Wkrótce stała się jedną z trzech głównych marek zegarków wykorzystywanych w kosmosie. W 2011 roku marka została zaproszona na prestiżowe targi Baselworld, stając się tym samym pierwszą chińską firmą, której produkty zostały wystawione w hali głównej (na której pojawiają się jedynie światowe marki). To wydarzenie pozwoliło realizować marce swoją zglobalizowaną strategię. Od tego czasu, Fiyta dokłada wszelkich starań, aby zwiększyć swój udział na rynku międzynarodowym. W tym momencie marka posiada ponad 3 000 punktów sprzedaży w 29 krajach na całym świecie, wliczając w to Chiny, Wielką Brytanię, Singapur, Malezję, a teraz także i Polskę.

Niezależnie od modelu, Fiyta bardzo angażuje się w badania i rozwój nowych materiałów używanych w zegarkach. Opracowuje mechanizmy tourbillon oraz aerospace, które z łatwością dopasowują się do ekstremalnych warunków. Marka i jej podejście do życia nadają zegarkom wyjątkowego stylu. W tym momencie Fiyta posiada wiele kolekcji klasycznych zegarków, takich jak: Heartouching, Line, Clover, IN, Photographer, Floriography itd. Innowacyjna tarcza 3D zastosowana w niektórych modelach zdobyła kilka prestiżowych nagród w kraju i za granicą, włączając w to nagrodę Red Dot Product Design oraz nagrodę China Red Star Design Award. Każdy z produktów marki Fiyta jest przemyślanym dziełem sztuki. Zapewniają one klientom wygodę użytkowania, precyzję chodu oraz czarujący wygląd.